Онигоонууд #2

Даварсан эр

Нэгэн эр цөлд ганцаараа төөрөөд олон хоног юу олж идэж чадахгүй явсаар нэгэн айлын бараа олж харжээ.Бараг мөлхөх шахаад айлд очтол ганц бие авгай гэнэ учир явдлаа ярин зовлонгоо тоочин.

-Би яг хатаж үхлээ ганц аяга ус өгөөч

-Муусайн юмнууд ус уучихаад хоол хийгээд өгөөч гэнэ биз

-Үгүйээ эгчээ би тэгэхгүй

-Май үүнийг уу гээд хүүхэн шанага ус өглөө.Залуу хүд хүд хийн баахан залиглаж уусанаа

-Эгчээ би олон хоног юу ч идээгүй болохоороо маш их өлсөж байна.Та надад аяга хоол хийж өгөөч гэж гуйв

-Муусайн эрчүүд ингэдэг байхгүй юу хоол идчихээд аягүй бол надтай унтана гэж ярих байхдаа гэтэл

-Үгүй яалаа гэждээ тийм муухай юм гэж юу байсан юм бэ би хоол идчихээд л шууд явлаа гэжээ

Хүүхэн баахан мах чанаж өгөв залуу бүхэл мах баахан идэж идэж сая нэг гэсэн гарсанаа гэрийн хойморт завилан сууж шүдээ чиглүүрээр ухах зуураа

-Эгч хүүхэн түрүүн унтаж хэвтэх юм яриад байсан уу гэжээ.

Жаргал

Эр xүнд аз жаргалтай байxын тулд эмэгтэй xүн xэрэгтэй, тэвэр дүүрэн аз жаргалтай байxын тулд тэвэр дүүрэн эмэгтэйчүүд xэрэгтэй.

Найз л ярьж байна

Нөхөр гар утсаа аваад 00-н өрөөнд ороод гэрийнхээ утас руу залгаж байна. Эхнэр утсаа авав. Эхнэр:
– Байна уу!?
Нөхөр:
– Би чамдаа хайртай шүү! хонгор минь!
Нөхөр гялс 00-с гараад:
– Хэн залгасан бэ??
Эхнэр:
– Аан манай найз л ярьж байна.

Hөхөрт гарсан уу үгүй юу?

Худалдагч Пьер Парис хотын зах дээр гадил худалдаж байна гэнэ. Тэгээд гадил худалдан авах эмэгтэйчvvдийг “Баярлалаа Мадам”,эсвэл “Баярлалаа Мадмуазель” гэж нөхөрт гарсан гараагvйгээр нь ялган талархал илэрхийлээд байх юм гэнэ. Хараад байтал хэлсэн яг таараад байгаад найз гайхаж: -Хөөе Пьер чи нөхөр гарсан гараагvйг нь яаж ялгаад байна ? -Тэр амархаан. Гадил яаж барьж байгааг нь анхааралтай ажиглахад л аяндаа ойлгомжтой болдог юм.

Онгирох уу?

-Хөөе бvсгvй хоёулаа ялагдсан нь хувцсаа тайлдаг хөзөр тоглох уу?

-Та тэгээд намайг харах гээд байгаа юмуу эсвэл өөрийнхөө юмыг vзvvлж онгирох гээд байгаа юмуу?

50 ногоон

Эхнэр нь томилолтоор явав… Нєхєр хэд хоногийн дараа гудамжнаас нэгэн хvvхэн хєлсєлж гэртээ авчрав.

Хvvхэн;

-50 ногоон єгчихвєл юу хvссэнийг чинь хийе.
Нєхєр:
-Ок. Май энэ 50 ногоон, за гялалзаарай… манай гэрийг нэг сайхан цэвэрлээдэх, эхнэр єнєє маргаашгvй ирнэ…

Би нэрнээсээ ичээд байна аа

Бага ангид шинэ хүүхэд шилжиж иржээ. Залуухан багш бүсгүй түүнээс нэрийг нь асуутал,
-Багш аа, би хэлэхээсээ ичээд байна аа. Хүүхдүүд шоолно гэжээ.
Багш бодоод мэргэн арга олов.

-За тэгвэл чи нэрнийхээ утгыг тойруу замаар тайлбарлаад өгчих.

-Гараараа эвтэйхэн бариад, амандаа хийдэг. Өмнө талдаа том бондгортой, урт гонзгой юмны нэрээр намайг нэрлэсэн юм аа, багш аа. Багшийн нүүр час улайлаа. Шинэ охин гайхан харна.

-Ямар заваан юм бэ! Очиж очиж эр хүний бэлэг эрхтэнээр хүүхдээ нэрлээд байхдаа яах вэ дээ! Завхарчихсан эцэг эх вэ?
-Багш аа, бэлэг эрхтэн биш ээ. Миний нэрийг Халбага гэдэг юм аа.

Posted on September 28, 2010, in Онигоо. Bookmark the permalink. 4 Сэтгэгдлүүд.

  1. вахахаха үнэхээр хөгжилтэй онигоонууд байна. Дараагийнхийг нь хурдан нийтлээрэй. Ах нь хүлээжийнэ шүү.

  2. Би нэрнээсээ ичээд байна аа ene goy ym bn

  3. vnheer hogjiltei bn goe bn

Хариу үлдээх

